Samozřejmě myslete na pitný režim a pijte zejména vodu bez bublinek – samozřejmě neochucené, čaje bez cukru, kávu bez cukru.

V malých množstvích ale jen občas si můžete dopřát i:

Kyselé bobule, ořechy, dýňová semínka, stevia, bílé suché víno.

Co byste měli ze stravy vyloučit:

Mléko, kefír, mrkev, řepa, cibule, zelený hrášek, čokoláda, slunečnicový olej, cukr, všechny výrobky z mouky, obiloviny, ovesné vločky, pohanka, kukuřice, müsli a jakékoliv snídaňové cereálie, samozřejmě sladkosti, rýže, těstoviny, červená a bílá fazole, sušené ovoce, slazené jogurty a tvarohy, brambory, kečup a jakékoliv omáčky a dresinky s obsahem cukru.

Nuže, na takovém jídelníčku se už dá stavět. Co říkáte? Dostatek všech surovin, díky kterým si připravíte chutnou snídani i sytý oběd. Pomůžete si malou ukázkou denního menu níže.

Rozpis denního jídelníčku

Snídaně: smaženice ze tří vajec, opečená slaninka a zeleninový salát z rajčat, okurek a zelené fazolky, posypaný strouhaným sýrem

Desátá: káva se smetanou a šálek tvarohu se zakysanou smetanou

Oběd: kuřecí prsa s květákem nebo brokolicí zapékané se zakysanou smetanou as máslem, čerstvý zeleninový salát

Svačina: neslazený čaj

Večeře: kuřecí játra na smetaně, grilovaná cuketa, zeleninový salát a hrst vlašských ořechů

Zdroj.somzena

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here