A Chinese man who went to the doctors complaining of a stomach ache and itchy skin found that his entire body had been infected with tapeworm parasites after eating too much sashimi. According to doctors at the Guangzhou No. 8 Peopleøs Hospital in eastern China's Guangdong province, it is likely that some of the uncooked Japanese delicacy of raw meat or fish favoured by the patient had been contaminated with tapeworms' eggs. If left untreated, the tapeworm parasites can cause cysticercosis, an infection that becomes life-threatening if it reaches the brain.

Sushi se stalo základní pochoutkou pro lidi, kteří mají rádi špičková jídla. Mnoho lidí je považuje za chutné a návykové. Ukázalo se však, že to není tak zdravé jako chutné …

Nebezpečné sushi

Ukázalo se, že pro tohoto muže je tato drahá pochoutka téměř smrtelná. Po konzumaci sashimi začali tasemnice konzumovat vnitřek jeho těla.

Začalo to celkem mírně bolestí žaludku a svěděním kůže. S těmito onemocněními se rozhodl jít k lékaři, kde byl rentgenován. Když spolu s lékařem viděli výsledek testu, byli šokováni. Celé jeho tělo bylo napadeno tasemnicemi. To vše bylo výsledkem konzumace příliš mnoha syrových plátků ryb známých jako sashimi.

sushi1x

Již dlouho je známo, že konzumace syrových nebo dokonce nedostatečně tepelně upravených ryb je receptem na potenciální parazitární infekci. Dokonce i konzumace nakládaných a uzených ryb vás může vystavit takovému riziku, ale možná v mnohem menší míře.

Pokračování na další straně

1
2